Anmälningsblankett samt regler

Utställningen är i 3 plan.

2 utställningshallar A och B (A blev fullt på 4 dagar. Platserna går snabbt)

Entrén är i 1 plan, samt 2 föredragsrum med ca 20-40 platser. Handikappsvänligt till alla våningar.


Utställningskostnad:
200:-/kvm. Minsta monteryta är 3 kvm (2*1,5 m). Vi har plats för 20-45 utställare. (platser)

Faktura för plats/platser skickas ut i januari 2023 men anmälningsavgift vid godkänd ansökan.  (500 kr + moms = 625 kr)

Att tända ljus och rökelser är inte tillåtet i lokalen. Däremot batteriljus går bra. Vid utryckning av brandbil, tillfaller kostnaden den som orsakat detta.

 Följer Covid 19 restriktioner

Konferensrum:
Vi har tillgång till 2 föredragsrum från 20- 40 platser. Får endast hyras av den som bokat plats på mässan.

 Föredragsrummet får hyras flera gånger per dag och utställare. Varje event är max 45 min.  Biljetter kommer säljas/delas ut vid entredisken, (vi tar 20% om ni tar betalt för föredraget). Ni får pengarna efter föredraget, vid sålda biljetter, Så gå till entredisken efteråt.

Vid frågor kan du maila christinemedium@live.se eller gärna sms/ringa till 0736356542

Anmälningsblankett

Anmälningsblankett PDF

Regler för Harmonimässa

Regler PDF

Senaste kommentaren

11.11 | 08:25

christinemedium@live.se utan prick är mailadressen.

08.11 | 08:40

Hej! Vill skicka mail till christine.medium@live.se men mailet kommer inte fram då adressen sägs vara ogiltig! Hur kommer jag i kontakt med er för boka in mig som deltagare i Arvika?
Tack/Kristina

24.10 | 19:26

Hei er det ingen ledig plass

21.10 | 12:40

Beror på vad du har för behov av platsen. Storlek och vad du har att erbjuda. Men kontakta mig gärna på mail. christine.medium@live.se
MVH Christine

Dela den här sidan